vrijdag 11 maart 2011

Sping lanceert online campagne voor CrossMediaTool. Cool!



Wat zijn de doelstellingen van mijn klant? Hoe bereik ik hun doelgroep en zorg ik voor voldoende conversie? Hoe maak ik een marketingcampagne, conference of event interessant, aantrekkelijk, sexy of cool? Hoe krijg ik de juiste exposure?

Uitdaging
Achter de realisatie van het marketingplan schuilt een uitdaging op gebied van techniek. Hoe zorgen we voor interactie of response via internet of de mobiele telefoon. Welke (nieuwe) mogelijkheden zijn er en passen goed bij mijn klant, campagne of event?

Cross Media Tool

Zet onze CrossMediaTool in bij jouw crossmediale marketingcampagnes, mobile marketing, belevenismarketing, virals, interactieve websites, events en conferenties. Onze Cross Media Tool bevat alle bouwblokken om de technische uitdaging te realiseren.Standalone of gecombineerd als belevenis. De resultaten van je campagne zijn direct inzichtelijk en de successen meteen meetbaar.

ICT-ers die denken als marketeers
Onze klanten ervaren de Cross Media Tool als Innovatief en onderscheidend. Korte doorlooptijden, snel te implementeren en een relatief lage investering. Sping, dé ICT-partner voor jouw marketingbureau. Cross Media is Cool.

Net zo enthousiast als wij? Neem contact met ons op

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen